Дослідження
літератури для дітей та юнацтва
потребує
ініціативного внеску з боку активної молоді України заради покращення умов
зростання Читаючої Людини.
Будемо
вдячні за Ваші критичні думки, ідеї,
пропозиції, які безумовно сприятимуть розвитку Проекту.
Дякуємо!
Ваші думки будуть прийняті як в
довільній формі, так і у формі опитування, яке ми пропонуємо нижче:
А5
Ваше ім’я, по батькові та прізвище, місце
навчання, спеціалізація, вік
Осовська Оксана Валеріївна
Львівський національний університет імені Івана Франка
Педагогічний коледж
ФКА – 33
Як Ви
особисто розумієте поняття любов до
читання?
По-перше, у мене
спеціальність "Англійська мова та література", відповідно часто
читаю:). По-друге, в книгах можна знайти віддушину від цієї сірої буденщини,
яка чатує нас повсюду. По-третє, в них(я маю на увазі-хороших) зустрічаються
відповіді на наші запитання, сюжетні лінії часто співпадають з реальними людьми
у цьому житті. Інколи вже можна передбачити дії знайомої людини, бо уже склався
прототип на основі героїв з прочитаної літератури.
Чому Ви любите читати? Хто виховав у Вас любов до
книжки?
В дитинстві мені читала
бабулька. Потім, освоївши російську мову, читала самостійно. А у класі 6ому
з'явився справжній інтерес до літератури. Як зараз пам'ятаю мої посиденьки з
книгою Дюма "Три мушкетери". Чудовий роман:) Ніколи не читала з
примусу.Мабуть, найбільший вплив справила на мене мама, яка багато прочитала у
свому житті... Кожного вечора її можна побачити з книгою в руках:)
Назвіть,
будь ласка, ті книжки, які найбільше вплинули на формування Вашого світогляду
Перш за все - змістовні!!! А щодо жанру, то важко сказати...
А також, казки, міфи.
Яку сучасну художню літературу читаєте Ви особисто?
Які книжки рекомендуєте своїм друзям та молодшому від Вас підростаючому
поколінню?
Література, яка мені
подобається зазначена на моїй сторінці, детальніше звертайтесь до мене:)))))
Чи вважаєте Ви, що головна мета шкільного вивчення
літератури – це виховання любові до читання? Що для цього зробили чи не зробили
Ваші вчителі? Як би Ви хотіли бачити уроки літератури?
Звичайно. Найприємніші спогади у
мене від уроків Надії Збиславівни- вчителя зарубіжної літератури, яка
компетентна у своєму предметі і легко, "ненав'язливо":) подавала
матеріал. Її уроки були цікаві і неординарні. Наприклад, при вивченні твору
Гюго "Собор парижської богоматері", ми слухали популярний (на той
час) пісню "Бель". Вона нам давала свободу слова... А це методично
правильно:). Отже їй від мене 5!
Яким
чином, на Вашу думку, ми могли б виховати українську людину читаючою? Чи це
потрібно? Для чого? Чому? Поясніть свою позицію.
Ммм відповідь на це запитання є частково у
пункті №1:). Ну і звісно це великий + до вашого словникового запасу. Не в
образу, але це ще залежить від середовища в якому ти виріс. Зазвичай у сім'ях в
яких батьки алкоголіки і панує постійна рубрика "Без цензури", дитина
має малі шанси на культурний розвиток... хоча твір Джека Лондона "Мартін
Іден", який був частково автобіографічним, показує нам протилежне.
Головний герой також вийшов із соціальних низів, книги для нього були чимось
ірреальним, але "включивши" бажання осягнути їх, він помалу відкриває
для себе новий світ. А невдовзі сам починає писати і здобуває славу... Одже
спочатку потрібне бажання!
Будемо щиро вдячні за Вашу
участь і підтримку нашого проекту
створення Всеукраїнського Центру
Дослідження Літератури для Дітей та Юнацтва.
Якщо Вас
глибше зацікавили окремі теми, і Ви готові подати власні думки і пропозиції у
формі статей, то ми радо приймемо їх
( baran.ulyana@gmail.com, www.hnidets.at.ua, Уляна Гнідець )
і занесемо в «інформаційний портфель» порталу
Центру, який, власне, перебуває на стадії формування.