Четвер, 02.05.2024, 17:57 | Вітаю Вас Гість

Уляна Баран


ban

1. Вовк У. С. Показ двох протилежних реалій у суспільстві (на основі роману для дітей "Крихта та Антон” Еріха Кестнера (1931) // Нова філологія. – Запоріжжя, 2002. – № 1 (12). – С. 247-249.
2. Вовк У. С. Поняття дитячої літератури та її художня специфіка // Слово Світ. Вісник. Національний університет "Львівська Політехніка”. – Львів: Національний університет "Львівська Політехніка”, 2002. – № 453. – С. 352-356.
3. Гнідець У. С. Діалог поколінь в оповіданні Петера Гертлінґа "Бабуся” крізь призму оповідної структури тексту // Літературознавчі студії. Збірник наукових праць. – Київ: Київський національний університет імені Тараса Шевченка, 2004. – Вип. 7. – С. 60-66.
4. Гнідець У. С. Вираження інтенціональності авторської свідомості у романі для дітей "Момо” Міхаеля Енде // Актуальные проблемы вербальной коммуникации: язык и общество. – Киев: Киевский национальный университет имени Тараса Шевченко, 2004. – С. 297-301.
5. Гнідець У. С. Поняття "класична дитяча література” в німецькому літературознавстві ХХ ст. // Слово Світ. Вісник. Національний університет "Львівська Політехніка”. – Львів: Національний університет "Львівська Політехніка”, 2005. – № 538. – С. 73-77.
6. Гнідець У. С. Зміна комунікативної парадигми в німецькій літературі для дітей та юнацтва (на прикладі збірки оповідань "Сірі та зелені поля” Урсули Вьольфель) // Іноземна філологія. Український науковий збірник. – Львів: Львівський національний університет імені Івана Франка, 2007. – Вип. 118. – С. 32-41.
7. Гнідець У. С. Візуалізація образу дитини як спосіб здійснення літературної комунікації // Іноземна філологія. Український науковий збірник. – Львів: Львівський національний університет імені Івана Франка, 2007. – Вип. 119(2). – С. 68-75.
8. Гнідець У. С. Роль дорослої людини в оповідній структурі текстів для дітей та юнацтва (на прикладі німецькомовної прози) // Мова і культура. – Київ: Київський національний університет імені Тараса Шевченка, 2007. – Вип. 9. – Т. Х (98). – С. 182-189.
9. Гнідець У. С. Ідеальний реципієнт у творі для дітей «Нескінченна історія» Міхаеля Енде // Вісник Львівського університету. Серія іноземні мови. – Львів, 2007. – Випуск 14. – С. 218-225.
10. Гнідець У. С. Автореферат дисертації «Специфіка комунікації у літературі для дітей та юнацтва (на матеріалі німецькомовної прози) на здобуття наукового ступеня кандидата філологічних наук із спеціальності 10.01.04 – література зарубіжних країн
, Сімферополь, 2008. – 20 с.
11. Гнідець У. С. Провідні тенденції розвитку сучасної німецькомовної літератури для дітей та юнацтва. // Мова і культура. – Київ: Київський національний університет імені Тараса Шевченка, 2008. – Вип. 10. – Т. ІХ (109). – С. 236-242.
12. Гнідець У. С. Художня специфіка літератури для дітей та юнацтва: Комунікативний аспект. // Матеріали науково-практичної конференції «Дитина читає…». – Київ-Львів: Національний педагогічний університет ім.. М. П. Драгоманова, 2008. – С. 36-43.
13. Гнідець У. С. Моделювання літературної комунікації у літературі для дітей та юнацтва. // Мовні і концептуальні картини світу. – Київ: Київський національний університет імені Тараса Шевченка, 2008. – Вип. 26, Ч.1. – С. 226-231.
14.Hnidets U. S. Die Erzählstruktur in Jurg Schubigers "Geschichte von Wilhelm Tell”// Germanistik in der Ukraine. – Kiev: Verlagszentrum der KNU, 2008. – Jahrheft 3, 2008. – S. 83-87.

15. Гнідець У. С. Література для дітей та юнацтва та Ідеологія (на прикладі німецькомовної літератури кінця ХХ-ХХІ ст.  // Мова і культура. – Київ: Київський національний університет імені Тараса Шевченка, 2009. – Вип. 11. – Т. ІІ (114). – С. 175-179.
16. Гнідець У. С. Література для дітей та юнацтва як самобутній естетичний феномен (З історії становленнян). // Всесвітня література: №10 (350), Жовтень, 2009. - с. 62 - 64.
17. Гнідець У. С. , Сидорчук О. В. Ретроспекція процесу становлення особистості крізь призму естетики постмодернізму на прикладі роману "Артур і Джордж" Джуліана Барнса.
// Мова і культура. – Київ: Київський національний університет імені Тараса Шевченка, 2009. – Вип. 12. – TVII(132). - С. 139 - 144.
18.Гнідець У. С. Ідентичність комунікативного простору в романі "Чорнильне серце" Корнелії Функе // Слово і Час №4(592) Квітень 2010. - С. 73-77.
19.Гнідець У. С. Література для дітей та юнацтва. Компаративний аспект // Літературознавство: Київський національний університет імені Тараса Шевченка, 2010. - С. 574 - 579.
20. Гнидец У. С. Современная украинская литература для детей и юношества / Вестник детской литературы. Санкт-Петербург: "Издательство писателей "Дума", Выпуск 1, 2010. - С. 78-83.






 

Меню сайту
  • Тези Гнідець
  • Тези Наєнко
  • Тези Шалагінова
  • Тези Дерези
  • Тези Марченко
  • Тези Ніколенко
  • Тези Лосс
  • Тези Каневська
  • Тези Філатов
  • Тези Черніговець
  • ІНФОРМАЦІЯ НА САЙТАХ ДИТЯЧИХ БІБЛІОТЕК УКРАЇНИ (2009 р.)
  • Тези Уляни Гнідець
  • Тези Ніни Даценко
  • Тези Марченко Н. П.
  • Всеукраїнський Центр Дослідження Літератури для Дітей та Юнацтва
  • Звернення Оргкомітету Міжнародної Науково-практичної конференції «Дитина читає…» до української громади...
  • Рішення учасників міжнародної науково-практичної конференції «Дитина читає»...
  • Национальная программа поддержки и развития чтения в России
  • Человек с книгой — уходящая натура ?
  • Великий світ маленького дитинства
  • Участь у наукових конференціях
  • Науково-дослідні публікації, затверджені ВАК України
  • Науково-методичні публікації
  • Додаткова інформація
  • Краєзнавча діяльність
  • Блог
  • Фотоальбоми
  • Гістьова книга
  • Навчання іноземним мовам
  • Форма входу
    Поиск
    Друзі сайту