1. Вовк У. С. Показ двох протилежних реалій у
суспільстві (на основі роману для дітей "Крихта та Антон” Еріха Кестнера (1931)
// Нова філологія. – Запоріжжя, 2002. – № 1 (12). – С. 247-249.
2. Вовк У. С. Поняття дитячої літератури та
її художня специфіка // Слово Світ. Вісник. Національний університет "Львівська
Політехніка”. – Львів: Національний університет "Львівська Політехніка”, 2002.
– № 453. – С. 352-356.
3. Гнідець У. С. Діалог поколінь в оповіданні
Петера Гертлінґа "Бабуся” крізь призму оповідної структури тексту //
Літературознавчі студії. Збірник наукових праць. – Київ: Київський національний
університет імені Тараса Шевченка, 2004. – Вип. 7. – С. 60-66.
4. Гнідець У. С. Вираження інтенціональності
авторської свідомості у романі для дітей "Момо” Міхаеля Енде // Актуальные
проблемы вербальной коммуникации: язык и общество. – Киев: Киевский
национальный университет имени Тараса Шевченко, 2004. – С. 297-301.
5. Гнідець У. С. Поняття "класична дитяча
література” в німецькому літературознавстві ХХ ст. // Слово Світ. Вісник.
Національний університет "Львівська Політехніка”. – Львів: Національний
університет "Львівська Політехніка”, 2005. – № 538. – С. 73-77.
6. Гнідець У. С. Зміна комунікативної
парадигми в німецькій літературі для дітей та юнацтва (на прикладі збірки
оповідань "Сірі та зелені поля” Урсули Вьольфель) // Іноземна філологія.
Український науковий збірник. – Львів: Львівський національний університет
імені Івана Франка, 2007. – Вип. 118. – С. 32-41.
7. Гнідець У. С. Візуалізація образу дитини
як спосіб здійснення літературної комунікації // Іноземна філологія.
Український науковий збірник. – Львів: Львівський національний університет
імені Івана Франка, 2007. – Вип. 119(2). – С. 68-75.
8. Гнідець У. С. Роль дорослої людини в
оповідній структурі текстів для дітей та юнацтва (на прикладі німецькомовної
прози) // Мова і культура. – Київ: Київський національний університет імені
Тараса Шевченка, 2007. – Вип. 9. – Т. Х (98). – С. 182-189.
9. Гнідець У. С. Ідеальний реципієнт у творі
для дітей «Нескінченна історія» Міхаеля Енде // Вісник Львівського
університету. Серія іноземні мови. – Львів, 2007. – Випуск 14. – С. 218-225.
10. Гнідець У. С. Автореферат дисертації
«Специфіка комунікації у літературі для дітей та юнацтва (на матеріалі
німецькомовної прози) на здобуття наукового ступеня кандидата філологічних наук
із спеціальності 10.01.04 – література зарубіжних країн, Сімферополь, 2008. – 20 с.
11. Гнідець У. С. Провідні тенденції розвитку
сучасної німецькомовної літератури для дітей та юнацтва. // Мова і культура. –
Київ: Київський національний університет імені Тараса Шевченка, 2008. – Вип.
10. – Т. ІХ (109). – С. 236-242.
12. Гнідець У. С. Художня специфіка літератури для дітей та юнацтва: Комунікативний
аспект. // Матеріали науково-практичної конференції «Дитина читає…». –
Київ-Львів: Національний педагогічний університет ім.. М. П. Драгоманова, 2008.
– С. 36-43.
13. Гнідець У. С. Моделювання літературної комунікації у літературі для дітей та
юнацтва. // Мовні і концептуальні картини світу. – Київ: Київський національний
університет імені Тараса Шевченка, 2008. – Вип. 26, Ч.1. – С. 226-231.
14.Hnidets
U. S. Die Erzählstruktur in Jurg Schubigers "Geschichte von Wilhelm Tell”//
Germanistik in der Ukraine. – Kiev: Verlagszentrum der KNU, 2008. – Jahrheft 3,
2008. – S. 83-87.