П`ятниця, 03.05.2024, 03:30 | Вітаю Вас Гість

Уляна Баран


ban

 

Дослідження літератури для дітей та юнацтва

потребує ініціативного внеску з боку активної молоді України заради покращення умов зростання Читаючої Людини.

Будемо вдячні за Ваші  критичні думки, ідеї, пропозиції, які безумовно сприятимуть розвитку Проекту.

Дякуємо!

Ваші думки будуть прийняті як в довільній формі, так і у формі опитування, яке ми пропонуємо нижче:

 

А2

    Ваше ім’я, по батькові та прізвище, місце навчання, спеціалізація, вік

 Бойко Тарас Орестович
Львівський державний університет внутрішніх справ
ІІІ курс факультету з підготовки слідчих

 

Як Ви особисто розумієте поняття любов до читання?

Люблю. Книжка для мене - це відпочинок, можливість абстрагуватися від усього сущного і прожити трішки в світі віртуальному, який сам собі створюєш разом з героями книги. Через те не люблю сучасні порнографічні романи та жорстокі книжки, так як вони не дають змогу розслабитися, а простенькі романи не дають змоги задуматися. Окрім того книга має свою енергетику, її приємно взяти у руки, мені подобається навіть її запах, особливо коли нова. Книжка - це творіння, яке варте не одного памятника за те добро, яке вона приносить людству.

 

Як Ви думаєте, чи людині потрібно взагалі читати художню літературу? Якщо так, то чому? Яким чином можна людину заохотити до читання?

Звичайно потрібно. Наша прекрасна мова тоді достукається до людини, адже без художньої літератури важко оволодіти достатнім багажом ораторського мистецтва та красномовтсва. А заохотити можна дуже просто, тільки необхідно створити всезагальний доступ до книг, не за бажанням читачів, а самим пропонувати, велике значення має створення належних умов та атмосфери для читання, але основна частка залежить від виховання.

 

Чому Ви любите читати? Хто виховав у Вас любов до книжки?

 Перечитав усі казки, які були дома і по декілька раз. НІхто мене ніколи не заставляв читати, те що прочитав в дитинстві - казки - з цікавості, а дійсно почав захоплюватися книжками з 10 класу, з "Війна і мир", яку прочитав один єдиний повністю на всю школу, після цього я систематично читав усе по шкільній програмі, окрім того цікавився по своїх інтересах.

Назвіть, будь ласка, ті книжки, які найбільше вплинули на формування Вашого світогляду

Читаю в основному наукові книжки - зобов"язує діяльність, а з художньої дуже люблю історичні романи, короткі оповіді типу притч, але можуть бути і інші, якщо це цікаво. Люблю історичні романи, бо по натурі історик, а повчальні через можливість навчитися на прикладі книжки, без необхідності переносити все на собі. Та основний критерій - це яким чином написана книга і як її автор писав, якщо він в цю книжку вложив усю свою душу, то напевно і читати її буде приємно.

 

Яку сучасну художню літературу читаєте Ви особисто? Які книжки рекомендуєте своїм друзям та молодшому від Вас підростаючому поколінню?

Пропонував би ті, які читав і читаю сам, проте на свій вік є своя книжка. Діти - казки, а взагалі-то шкільна програма більш менш відповідає запитам. Окрім того не треба забувати і про виховання культури, права, моралі, які також досягаються за допомогою книги. Особисто я не люблю читати з комп"ютера, незручно, окрім того всі переваги паперової книги я уже навів вище.

Чи вважаєте Ви, що головна мета шкільного вивчення літератури – це виховання любові до читання? Що для цього зробили чи не зробили Ваші вчителі? Як би Ви хотіли бачити уроки літератури?

Вчительки з літератури були дуже цікаві люди, і цікаво подавали матеріал, саме цим в першу чергу і захоплювався, адже коли ти відчуваєш зацікавленість, то і сам намагаєшся прочитати книжку.

 

Яким чином, на Вашу думку, можна у сучасних інформаційно-технологічних умовах виховувати читача, людину, що поважає і любить книжку? Чи комп’ютер існує натомість чи поряд із книжкою? Як?

Особисто я не люблю читати з комп"ютера, незручно, окрім того всі переваги паперової книги я уже навів вище.

 

Будемо щиро вдячні за Вашу участь і підтримку  нашого проекту створення Всеукраїнського Центру Дослідження Літератури для Дітей та Юнацтва.

Якщо Вас глибше зацікавили окремі теми, і Ви готові подати власні думки і пропозиції у формі статей, то ми радо приймемо їх

( baran.ulyana@gmail.com, www.hnidets.at.ua, Уляна Гнідець )

 і занесемо в «інформаційний портфель» порталу Центру, який, власне, перебуває на стадії формування.

 

 

А2

Меню сайту
  • Тези Гнідець
  • Тези Наєнко
  • Тези Шалагінова
  • Тези Дерези
  • Тези Марченко
  • Тези Ніколенко
  • Тези Лосс
  • Тези Каневська
  • Тези Філатов
  • Тези Черніговець
  • ІНФОРМАЦІЯ НА САЙТАХ ДИТЯЧИХ БІБЛІОТЕК УКРАЇНИ (2009 р.)
  • Тези Уляни Гнідець
  • Тези Ніни Даценко
  • Тези Марченко Н. П.
  • Всеукраїнський Центр Дослідження Літератури для Дітей та Юнацтва
  • Звернення Оргкомітету Міжнародної Науково-практичної конференції «Дитина читає…» до української громади...
  • Рішення учасників міжнародної науково-практичної конференції «Дитина читає»...
  • Национальная программа поддержки и развития чтения в России
  • Человек с книгой — уходящая натура ?
  • Великий світ маленького дитинства
  • Участь у наукових конференціях
  • Науково-дослідні публікації, затверджені ВАК України
  • Науково-методичні публікації
  • Додаткова інформація
  • Краєзнавча діяльність
  • Блог
  • Фотоальбоми
  • Гістьова книга
  • Навчання іноземним мовам
  • Форма входу
    Поиск
    Друзі сайту