Четвер, 02.05.2024, 18:42 | Вітаю Вас Гість

Уляна Баран


ban

Дослідження літератури для дітей та юнацтва

потребує ініціативного внеску з боку активної молоді України заради покращення умов зростання Читаючої Людини.

Будемо вдячні за Ваші  критичні думки, ідеї, пропозиції, які безумовно сприятимуть розвитку Проекту.

Дякуємо!

Ваші думки будуть прийняті як в довільній формі, так і у формі опитування, яке ми пропонуємо нижче:

А 1

 

    Ваше ім’я, по батькові та прізвище, місце навчання, спеціалізація, вік

__________________________________________________________________________

Погорєлов Олександр Анатолійович,

студент 2-го курсу НУ«ЛП» (18 років).

Спеціальність – комп’ютерна інженерія.

 

 

Як Ви особисто розумієте поняття любов до читання?

Любов до книжок це не тільки дбання про їх зовнішній стан, але й розуміння того що написано у книжці, а також бажання читати інші книжки такого ж або іншого жанру.

 

Чому Ви любите читати? Хто виховав у Вас любов до книжки?

Книжка  - це інший світ де нереальне стає реальністю, і якщо людна не хоче читати (так саме не хоче, адже не у кожної людини є час на читання книжки). Я почав читати ще з малого віку так як в дома є велика гарна бібліотека наукової фантастики 50-70 рр. (Правда на сьогоднішній день це схоже на документування наукових досягнень сьогодення). Потім мою тягу до книжок підсилила класна керівничка, яка викладала зарубіжну літературу і кожен місяць влаштовувала якісь маленькі театралізовані постановки. І нарешті інтернет дав мені можливість дістати майже любу книжку яку б мені хотілось прочитати.

 

Назвіть, будь ласка, ті книжки, які найбільше вплинули на формування Вашого світогляду

На мою думку, на мій світогляд вплинули так книжки:   

Антуан  де Сент-Екзюпері «Мелнький принц»

Брати Стругацькі «Пікнік на обочині»

                               «Попіл Бікіні»

                             «Далека Райдуга»

Артур Конан Дойль «Записки Шерлока Холмса»

Джефф Нун «Вірт»

І багато інших книжок

 

Яку сучасну художню літературу читаєте Ви особисто? Які книжки рекомендуєте своїм друзям та молодшому від Вас підростаючому поколінню?

На даний момент я читаю Роберта Аспріна (серія «Вокзал Часу»).  Я б насемперед порадив би почитати братів Стругацьких, також є велика кількість книжок із жанру кіберпанк.

         Я б радив включити в шкільну програму декілька книжок фантастики, так як класична література не всім цікава, а таким чином можливо зацікавити більшість учнів. Любою книжкою можна зацікавити читача головне гарно її подати читачу .    

 

 

Чи вважаєте Ви, що головна мета шкільного вивчення літератури – це виховання любові до читання? Що для цього зробили чи не зробили Ваші вчителі? Як би Ви хотіли бачити уроки літератури?

На мій погляд шкільна програма розрахована скоріш на ознайомлення учня з класичною літературою, так як на мій погляд виховати любові до книжок може лише та література яка

подобається читачу.   Якщо змінити погляд що до викладання матеріалу то можна зацікавити  учня у книжці. Наприклад можна розіграти невеличку постановку з Трьох Мушкетерів і тим самим показати що читаючи книжку можна приймати участь у подіях які в ній описані.

 

 

Яким чином, на Вашу думку, можна у сучасних інформаційно-технологічних умовах виховувати читача, людину, що поважає і любить книжку? Чи комп’ютер існує натомість чи поряд із книжкою? Як?

 В сучасній технологічній ері розвити любов до книжок не так і тяжко як здається на перший погляд. Молодь цікавиться новітніми технологіями а отже прагне знати все що стосується комп’ютерів, тому зараз стрімко розвивається такий жанр як кіберпанк  (Компьтерна фантастика). Такий жанр фантастики просто мені подобається, і важко сказати що він дає. Для сучасного читача створені всі умови існують безліч порталів з яких можливо скачати любу літературу і читати її на комп’ютері або на спеціальних електронних книжках. Я особисто прочитую одну книжку за тиждень.

 

 

Будемо щиро вдячні за Вашу участь і підтримку  нашого проекту створення Всеукраїнського Центру Дослідження Літератури для Дітей та Юнацтва.

Якщо Вас глибше зацікавили окремі теми, і Ви готові подати власні думки і пропозиції у формі статей, то ми радо приймемо їх

( baran.ulyana@gmail.com, www.hnidets.at.ua, Уляна Гнідець )

 і занесемо в «інформаційний портфель» порталу Центру, який, власне, перебуває на стадії формування.

 

 

 

 

 

Меню сайту
  • Тези Гнідець
  • Тези Наєнко
  • Тези Шалагінова
  • Тези Дерези
  • Тези Марченко
  • Тези Ніколенко
  • Тези Лосс
  • Тези Каневська
  • Тези Філатов
  • Тези Черніговець
  • ІНФОРМАЦІЯ НА САЙТАХ ДИТЯЧИХ БІБЛІОТЕК УКРАЇНИ (2009 р.)
  • Тези Уляни Гнідець
  • Тези Ніни Даценко
  • Тези Марченко Н. П.
  • Всеукраїнський Центр Дослідження Літератури для Дітей та Юнацтва
  • Звернення Оргкомітету Міжнародної Науково-практичної конференції «Дитина читає…» до української громади...
  • Рішення учасників міжнародної науково-практичної конференції «Дитина читає»...
  • Национальная программа поддержки и развития чтения в России
  • Человек с книгой — уходящая натура ?
  • Великий світ маленького дитинства
  • Участь у наукових конференціях
  • Науково-дослідні публікації, затверджені ВАК України
  • Науково-методичні публікації
  • Додаткова інформація
  • Краєзнавча діяльність
  • Блог
  • Фотоальбоми
  • Гістьова книга
  • Навчання іноземним мовам
  • Форма входу
    Поиск
    Друзі сайту