Дослідження
літератури для дітей та юнацтва
потребує
ініціативного внеску з боку активної молоді України заради покращення умов
зростання Читаючої Людини.
Будемо
вдячні за Ваші критичні думки, ідеї,
пропозиції, які безумовно сприятимуть розвитку Проекту.
Дякуємо!
Ваші думки будуть прийняті як в
довільній формі, так і у формі опитування, яке ми пропонуємо нижче:
А 1
Ваше ім’я, по батькові та прізвище, місце навчання, спеціалізація, вік
__________________________________________________________________________
Погорєлов Олександр Анатолійович,
студент 2-го курсу НУ«ЛП» (18 років).
Спеціальність – комп’ютерна інженерія.
Як Ви особисто розумієте поняття любов до читання?
Любов до книжок це не тільки
дбання про їх зовнішній стан, але й розуміння того що написано у книжці, а
також бажання читати інші книжки такого ж або іншого жанру.
Чому Ви любите читати? Хто виховав у Вас любов до книжки?
Книжка - це
інший світ де нереальне стає реальністю, і якщо людна не хоче читати (так саме
не хоче, адже не у кожної людини є час на читання книжки). Я почав читати ще з
малого віку так як в дома є велика гарна бібліотека наукової фантастики 50-70
рр. (Правда на сьогоднішній день це схоже на документування наукових досягнень
сьогодення). Потім мою тягу до книжок підсилила класна керівничка, яка
викладала зарубіжну літературу і кожен місяць влаштовувала якісь маленькі
театралізовані постановки. І нарешті інтернет дав мені можливість дістати майже
любу книжку яку б мені хотілось прочитати.
Назвіть, будь ласка, ті книжки, які найбільше вплинули на
формування Вашого світогляду
На мою думку, на мій світогляд
вплинули так книжки:
Антуан де Сент-Екзюпері «Мелнький принц»
Брати Стругацькі «Пікнік на обочині»
«Попіл Бікіні»
«Далека Райдуга»
Артур Конан Дойль «Записки Шерлока Холмса»
Джефф Нун «Вірт»
І багато інших книжок
Яку сучасну художню літературу читаєте Ви особисто? Які
книжки рекомендуєте своїм друзям та молодшому від Вас підростаючому поколінню?
На даний момент я читаю Роберта Аспріна (серія
«Вокзал Часу»). Я б насемперед порадив
би почитати братів Стругацьких, також є велика кількість книжок із жанру
кіберпанк.
–
Я б радив включити в шкільну програму декілька книжок
фантастики, так як класична література не всім цікава, а таким чином можливо
зацікавити більшість учнів. Любою книжкою можна зацікавити читача головне гарно
її подати читачу .
Чи вважаєте Ви, що головна мета шкільного вивчення
літератури – це виховання любові до читання? Що для цього зробили чи не зробили
Ваші вчителі? Як би Ви хотіли бачити уроки літератури?
На мій погляд шкільна програма
розрахована скоріш на ознайомлення учня з класичною літературою, так як на мій
погляд виховати любові до книжок може лише та література яка
подобається читачу. Якщо змінити погляд що до викладання
матеріалу то можна зацікавити учня у
книжці. Наприклад можна розіграти невеличку постановку з Трьох Мушкетерів і тим
самим показати що читаючи книжку можна приймати участь у подіях які в ній
описані.
Яким чином, на Вашу думку, можна у сучасних
інформаційно-технологічних умовах виховувати читача, людину, що поважає і
любить книжку? Чи комп’ютер існує натомість чи поряд із книжкою? Як?
В сучасній технологічній ері розвити любов до
книжок не так і тяжко як здається на перший погляд. Молодь цікавиться новітніми
технологіями а отже прагне знати все що стосується комп’ютерів, тому зараз
стрімко розвивається такий жанр як кіберпанк
(Компьтерна фантастика). Такий
жанр фантастики просто мені подобається, і важко сказати що він дає. Для сучасного читача
створені всі умови існують безліч порталів з яких можливо скачати любу
літературу і читати її на комп’ютері або на спеціальних електронних книжках. Я
особисто прочитую одну книжку за тиждень.
Будемо щиро вдячні за Вашу
участь і підтримку нашого проекту
створення Всеукраїнського Центру
Дослідження Літератури для Дітей та Юнацтва.
Якщо Вас
глибше зацікавили окремі теми, і Ви готові подати власні думки і пропозиції у
формі статей, то ми радо приймемо їх
( baran.ulyana@gmail.com, www.hnidets.at.ua, Уляна Гнідець )
і занесемо в «інформаційний портфель» порталу
Центру, який, власне, перебуває на стадії формування.